Sleepover hos Emma!

HEEY! 
Sitter och fixar massa till bloggen med Emma och Ellen. Har typ suttit i timmar.. lite seegt, juste, glömde bort att berätta att jag har en ny design på min blogg, som Ellen har hjälpt mig med.  Blev faktsikt nöjd med designen. Slutade kl. ett idag så jag, Emma och Ellen for direkt till Ötå med hennes pappa. Vi gick till gotterian och köpte massa gotta och läsk! Som vi ska tjocka i oss medans vi kollar film. Myssssigt! Så ikväll så blir det sleepover hos Emma! Det kommer nog komma upp ett inlägg ikväll.. får hoppas det, eller så kanske jag somnar när vi kollar film.. =) haha, nej.. Aja, ska fortsätta tjilla med girls. xD
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tuuli

Vad fin header du har!!<3<3

Svar: haha, tack! :) <33 Fast Ellen har hjälpt mig ;) <3 Du har också en super snygg! :D
elleenpettersson.blogg.se

2012-09-21 @ 19:40:18
URL: http://tuuliz.blogg.se
Postat av: Emma

Såå mysigt vi kommer ha det! <3<3

Svar: Men jaaaaa! :) <3
elleenpettersson.blogg.se

2012-09-21 @ 20:16:36
URL: http://emmaerikaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0