Sämst updatering!

HEY! 
Sitter nu i skolan och bara väntar på att alla ska komma. Var sämst updatering igår, men hade verkligen inte tid. Igår efter skolan kom Olli till mig, vi började med våran läxa som skulle in idag och efter det gick vi till sporthallen , där lekte vi flaggan och lite sånt. Direkt efter det så var det bad, så jag och Olli gick dit när det började. Men vi fick stå utanför ett tag bara och vänta tills nå kom och öppnade. Vi börjar strax så bloggar nog bättre när jag kommer hem eller när jag har tid.. Byeee! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tuuli

Lägg ut bilder blir roligare då :P

Svar: hahah, ja ska göra det.. har inte hunnit har ju nyss börjat blogga :P Du kan ju också göra det, menar inget illa.
elleenpettersson.blogg.se

2012-09-25 @ 11:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0